- „Tolerancja, co to znaczy?”
- „Przeciwdziałanie zachowaniom agresywnym i przemocy w szkole.”
- „Sztuka wyrażania emocji sposobem przeciwdziałania zachowaniom agresywnym.”
- „Stalking - problematyka uporczywego nękania.”
- „Zagrożenia płynące z Internetu.”
- „Zdrowie a substancje psychoaktywne.”
- „Stres a nasze zdrowie” dla kl. V i VI
- „Konstruktywne rozwiązywanie konfliktów.”
- „Asertywność - trudna sztuka odmawiania.”
- „Komunikacja interpersonalna” Kl. V i VI
- „Negocjacje.”
- „Inni a jednak tacy sami” – spotkania z przedszkolakami na temat dzieci z chorobami przewlekłymi i niepełnosprawnościami
- „Komunikacja interpersonalna.”
- „Poznaj swój styl społeczny, priorytety. Swój styl komunikacji.”
- „Nowoczesne techniki efektywnego uczenia.”
- „Style uczenia się. Określ swój profil edukacyjny.”
- „Stres a egzamin.”
- „Zajęcia integracyjno-adaptacyjne.”
- „Poznaj siebie. Świadome planowanie drogi zawodowej uczniów gimnazjum.”
- „Budowanie pozytywnych systemów wartości.”
- „Porozmawiajmy zanim będzie za późno.”- warsztaty profilaktyczne
- „Rola wartości w życiu człowieka. Wychowanie aksjologiczne.”
- „Wychowanie międzykulturowe - proces edukacji społecznej.”
- Uniwersytet Kompetencji Społecznych
- Przeciwdziałanie zachowaniom agresywnym i przemocy rówieśniczej. Jak budować dobre relacje rówieśnicze?”
- „W Sieci” – program edukacyjny poświęcony bezpieczeństwu w Internecie
- „Lekcje tolerancji równości i szacunku. Trening zastępowania zachowań agresywnych”
- „Bezpieczeństwo w rzeczywistości VR. Sieciaki i Sieciuchy – jak się chronić w Sieci”
- „Bezpieczeństwo w rzeczywistości VR. Jak się chronić w Internecie. Co to jest Grooming – jak się nie dać skrzywdzić innym?”
- „Bezpieczeństwo i zagrożenia w RV. Zasady korzystania z cyfrowych narzędzi. Cyberprzemoc. System klasyfikacji gier komputerowych – PEGI”
- Budowanie pozytywnych systemów wartości. Profilaktyka zachowań ryzykownych, Asertywność – sztuka odmawiania
- „Poznajemy się lepiej – gry i zabawy integracyjne”
- „Inni, a jednak tacy sami – uczeń niewidomy”
- „Inni, a jednak tacy sami – uczeń z autyzmem i zespołem Aspergera”
- „Nowoczesne techniki efektywnego uczenia się”
- „Higiena pracy umysłowej”
- „Techniki uczenia się”
- „Nowoczesne techniki efektywnego uczenia się”
- „Komunikacja w grupie rówieśniczej. Jak sobie radzić w sytuacjach trudnych?”
- „Inni a jednak tacy sami – uczeń z dysleksją”
- „Komunikacja w grupie rówieśniczej”
- „Inni a jednak tacy sami” o dzieciach z cukrzycą, niepełnosprawnością narządu ruchu, chorobami serca, chorobami nerek, zespołem Aspergera
- „Inni a jednak tacy sami” o dzieciach z cukrzycą
- „Inni a jednak tacy sami” o dzieciach z cukrzycą, o dzieciach z chorobami nerek, o dzieciach z niepełnosprawnością narządu ruchu, o dzieciach z chorobami nowotworowymi, o dzieciach uczących się w klasie integracyjnej
- Zajęcia integracyjne „Moja klasa i ja”, „Bezpieczne korzystanie z sieci Internet”
- „Trening współdziałania – budowanie zespołu klasowego”
- „Trening koncentracji uwagi i pamięci"
- „Kształtowanie postawy tolerancyjnej, trening asertywności"
- „Trening komunikacji interpersonalnej"
- „Efektywne sposoby radzenia sobie z kryzysami”
- „Zasady konstruktywnej komunikacji"
- Profilaktyka uzależnień”
- „Budowanie zespołu klasowego”
- Warsztaty integracyjne „Kim Jestem”, „Ja i inni”
- Realizacja programu psychoedukacyjnego „Inni, a jednak tacy sami”
- „Trudności i rozterki okresu dorastania”
- Radzenie sobie w sytuacjach trudnych. Rozwiązywanie konfliktów. „Porozmawiajmy o dojrzewaniu” (zajęcia w grupach)
- „Jak chronić się w rzeczywistości wirtualnej. Cyberprzemoc. Wirtualny świat- szanse i zagrożenia”
- „Zachowania ryzykowne wśród młodzieży”
- „Kształtowanie postawy tolerancyjnej, trening asertywności"
- „Jak radzić sobie z kryzysami?"
- „Mity miłości romantycznej – budowanie zdrowych relacji partnerskich”
- Radzenie sobie ze stresem. Planowanie nauki. Określ swój profil edukacyjny”
- „Cyberprzemocy. Stalking. Zagrożenia w rzeczywistości wirtualnej. Fonoholizm”
- „Radzenie sobie w sytuacjach trudnych. Cyberprzemocy. Bezpieczeństwo w rzeczywistości VR. Stres pod kontrolą”
- „Określ swój profil edukacyjny. Umiejętności prospołeczne. Innowacyjne techniki uczenia się”
- „Grooming. Fonoholizm”
- Harmonogram zadań w przygotowaniu do egzaminu maturalnego. „Jak radzić sobie ze stresem egzaminacyjnym? Coaching kariery”
- „Wirtualny świat- szanse i zagrożenia. Cyberprzemoc. Bezpieczeństwo w rzeczywistości wirtualnej”. „ W Sieci” – program edukacyjny poświęcony bezpieczeństwu w Internecie
- „Jak sobie radzić ze stresem? Zarządzanie sobą w czasie – przygotowanie do egzaminu Maturalnego. Stres pod kontrolą”
- „Efektywne uczenie się”
- „Lekcje tolerancji równości i szacunku. Rozwiązywanie konfliktów w sposób Konstruktywny”
- „Sexting - zagrożenia i konsekwencje. Stalking - problematyka uporczywego nękania”
- „Matura a stres”
- „Procesy motywacyjne”
- „Budowanie adekwatnej samooceny"
- „Techniki mediacyjne”
- „Profilaktyka uzależnień”
- „Zdrowie i higiena psychiczna”
- „Nauka współdziałania – budowanie zespołu klasowego”
- „Kształtowanie postawy tolerancyjnej, trening asertywności"
- „Techniki mediacyjne”