- „Różnice rozwojowe w wieku przedszkolnym / młodszym wieku szkolnym.”
- „Przyczyny niepowodzeń dydaktyczno – wychowawczych.”
- „O czym rodzic przedszkolaka wiedzieć powinien? Czynniki warunkujące dobry start szkolny dziecka.”
- „Przygotowanie uczniów klasy pierwszej do samodzielnej pracy. Jak efektywnie odrabiać prace domowe.”
- „Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały, jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły? - trening umiejętności wychowawczych.”
- „Dojrzałość emocjonalna do podjęcia nauki w klasie I.”/ dla rodziców 6-latków/
- „Wspomaganie rozwoju intelektualnego, emocjonalnego oraz społecznego dziecka w wieku przedszkolnym.”
- „Dojrzałość szkolna dziecka.” / dla rodziców 6-latków/
- „Kształtowanie samodzielności dzieci w młodszym wieku szkolnym.”
- „Wspierająca rola rodziców w procesie wychowania.”
- „Wpływ więzi rodzinnych na proces wychowania dziecka. Stres w rodzinie źródłem niepowodzeń szkolnych dziecka.”
- „Wspieranie dziecka z trudnościami w nauce na I i II etapie edukacyjnym. Rola współpracy rodziców ze szkołą.”
- „Problemy dydaktyczno-wychowawcze u dzieci w młodszym wieku szkolnym.”
- „Ryzyko dysleksji, dysortografii i dysgrafii u uczniów klas I - III. Sposoby pomocy.”
- „Rola rodziców w motywowaniu dziecka do nauki.”
- „Korzyści i zagrożenia wynikające z używania komputera i Internetu.”/dla rodziców dzieci w wieku przedszkolnym/
- „Zdrowie, a substancje psychoaktywne.”
- „Profilaktyka zachowań agresywnych młodzieży.”
- „Rola rodziny w wychowaniu dziecka, postawy wychowawcze.”
- „Problemy wychowawcze - przeciwdziałanie”
- „Przyczyny przemocy oraz zachowań agresywnych dzieci i młodzieży. Sposoby eliminowania tych przyczyn.”
- „Profilaktyka i prewencja zachowań ryzykownych wśród młodzieży, jak wspierać dziecko, normy rozwojowe.”
- „Komunikacja interpersonalna. Motywowanie dzieci do nauki.” /dla rodziców uczniów szkół podstawowych/
- „Wspierająca rola rodziców w procesie wychowania dziecka na różnych etapach rozwoju.”
- "Współpraca rodziców ze szkołą i poradnią.”
- „Strategie radzenia sobie w sytuacjach trudnych.”
- „Postawy rodzicielskie. Jak sobie radzić z buntowniczymi zachowaniami u dziecka?”
- „Rola rodziców w wyborze drogi edukacyjno-zawodowej uczniów.”
- „Rodzice jako ważni partnerzy szkoły.”
- „Tradycyjne paradygmaty wychowania wobec współczesnych problemów.”
- „Normy rozwojowe przedszkolaka. Jak wspierać dziecko w rozwoju?”. Współpraca z przedszkolem i Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną
- Jak wspierać rozwój dziecka w wieku przedszkolnym?
- Jak pomagać dziecku radzić sobie z emocjami?”
- „Nagroda i kara w procesie wychowania”
- Wspieranie rozwoju emocjonalno-społecznego dziecka”, „Współpraca rodziców na linii PPP w Sandomierzu - Przedszkole, w ramach udzielanej dziecku pomocy psychologiczno-pedagogicznej”
- Wspieranie zdrowego stylu życia u uczniów”
- „Wspieranie rozwoju emocjonalnego”
- „Wspieranie rozwoju społeczno-emocjonalnego dzieci u progu II etapu edukacyjnego”
- „Jak wspierać rozwój społeczno-emocjonalny w środowisku rodzinnym”. Przedstawienie propozycji działań diagnostyczno-terapeutycznych PPP w Sandomierzu”
- „Wychowanie bez przemocy”
- „Wpływ postaw rodzicielskich na rozwój społeczny i emocjonalny dziecka”
- „Jak przygotować dziecko do roli ucznia?”
- „Dojrzałość szkolna - co każdy rodzic wiedzieć powinien?”
- „Jak wspierać rozwój społeczno-emocjonalny w środowisku rodzinnym”. Przedstawienie propozycji działań diagnostyczno-terapeutycznych PPP w Sandomierzu”
- Problemy dydaktyczno-wychowawcze u uczniów szkoły podstawowej – SP w Starym Garbowie
- Problemy dydaktyczno-wychowawcze u uczniów szkoły podstawowej. Współpraca rodziców ze szkołą i Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną
- Kształtowanie samodzielnej pracy edukacyjnej dziecka w wieku szkolnym. Problemy dydaktyczno-wychowawcze – jak sobie z nimi radzić?
- Kształtowanie samodzielności w wieku wczesnoszkolnym w zakresie czynności edukacyjnych oraz funkcjonowania
- Parentyfikacja i jej konsekwencje w procesie kształtowania osobowości dziecka
- „Twórcza aktywność dziecka. Wspieranie kreatywności w rozwoju. Od schematu - do kreatywności”
- „Parentyfikacja - zjawisko odwrócenia ról w rodzinie. Kiedy dziecko staje się rodzicem swego rodzica? Jakie są tego konsekwencje?”
- „Trójkąt emocjonalny Rodzic – Nauczyciel - Dziecko czyli jak wspierać dziecko w rozwoju?”
- „Wspieranie rozwoju społeczno emocjonalnego dziecka w środowisku rodzinnym”, „Współpraca rodziców z nauczycielami w zakresie oddziaływań dydaktyczno-wychowawczych”
- Wspieranie rozwoju społeczno-emocjonalnego dziecka oraz komunikacja interpersonalna w środowisku rodzinnym”, „Współpraca rodziców z nauczycielami w zakresie oddziaływań dydaktyczno-wychowawczych”
- „Problemy wychowawcze – jak dostrzec u dziecka jego problemy i jak pomóc w ich rozwiązywaniu?”
- „Wspieranie zdrowego stylu życia u uczniów”, „Wspieranie rozwoju emocjonalnego”
- „Wspieranie rozwoju społeczno-emocjonalnego dzieci u progu II etapu edukacyjnego”
- „Zagrożenia i możliwości związane z użytkowaniem Internetu przez dzieci"
- „Jak motywować dziecko do nauki”
- „Współpraca na linii szkoła – rodzic”
- „Stawianie barier a twórcze wychowanie dziecka”
- „Jak pracować z dzieckiem w domu wspomagając i rozumiejąc jego potrzeby”
- „Jak pomóc dziecku w wyborze dalszej drogi kształcenia?”
- „Dojrzałość szkolna – co każdy rodzic wiedzieć powinien?”
- „Wychowywać – ale jak?”
- Oferta Poradni w zakresie diagnozy oraz terapii psychologicznej pedagogicznej logopedycznej
- „Uczenie dzieci tolerancji i szacunku wobec osób ze specjalnymi potrzebami”
- Zaburzenia emocjonalne dzieci i młodzieży w wieku dorastania
- Wspierająca rola rodziców w okresie adolescencji
- „Przedstawienie działań diagnostyczno-terapeutycznych PPP w Sandomierzu”
- „Wpływ postaw rodzicielskich na rozwój społeczny i emocjonalny dziecka"
- Zagrożenia w rzeczywistości VR