Smaller Default Larger
  1. „Tolerancja, co to znaczy?”
  2. „Przeciwdziałanie zachowaniom agresywnym i przemocy w szkole.”
  3. „Sztuka wyrażania emocji sposobem przeciwdziałania zachowaniom agresywnym.”
  4. „Stalking - problematyka uporczywego nękania.”
  5. „Zagrożenia płynące z Internetu.”
  6. „Zdrowie a substancje psychoaktywne.”
  7. „Stres a nasze zdrowie” dla kl. V i VI
  8. „Konstruktywne rozwiązywanie konfliktów.”
  9. „Asertywność - trudna sztuka odmawiania.”
  10. „Komunikacja interpersonalna” Kl. V i VI
  11. „Negocjacje.”
  12. „Inni a jednak tacy sami” – spotkania z przedszkolakami na temat dzieci z chorobami przewlekłymi i niepełnosprawnościami
  13. „Komunikacja interpersonalna.”
  14. „Poznaj swój styl społeczny, priorytety. Swój styl komunikacji.”
  15. „Nowoczesne techniki efektywnego uczenia.”
  16. „Style uczenia się. Określ swój profil edukacyjny.”
  17. „Stres a egzamin.”
  18. „Zajęcia integracyjno-adaptacyjne.”
  19. „Poznaj siebie. Świadome planowanie drogi zawodowej uczniów gimnazjum.”
  20. „Budowanie pozytywnych systemów wartości.”
  21. „Porozmawiajmy zanim będzie za późno.”- warsztaty profilaktyczne
  22. „Rola wartości w życiu człowieka. Wychowanie aksjologiczne.”
  23. „Wychowanie międzykulturowe - proces edukacji społecznej.”
  24. Uniwersytet Kompetencji Społecznych
  25. Przeciwdziałanie zachowaniom agresywnym i przemocy rówieśniczej. Jak budować dobre relacje rówieśnicze?”
  26. „W Sieci” – program edukacyjny poświęcony bezpieczeństwu w Internecie
  27. „Lekcje tolerancji równości i szacunku. Trening zastępowania zachowań agresywnych”
  28. „Bezpieczeństwo w rzeczywistości VR. Sieciaki i Sieciuchy – jak się chronić w Sieci”
  29. „Bezpieczeństwo w rzeczywistości VR. Jak się chronić w Internecie. Co to jest Grooming – jak się nie dać skrzywdzić innym?”
  30. „Bezpieczeństwo i zagrożenia w RV. Zasady korzystania z cyfrowych narzędzi. Cyberprzemoc. System klasyfikacji gier komputerowych – PEGI”
  31. Budowanie pozytywnych systemów wartości. Profilaktyka zachowań ryzykownych, Asertywność – sztuka odmawiania
  32. „Poznajemy się lepiej – gry i zabawy integracyjne”
  33. „Inni, a jednak tacy sami – uczeń niewidomy”
  34. „Inni, a jednak tacy sami – uczeń z autyzmem i zespołem Aspergera”
  35. „Nowoczesne techniki efektywnego uczenia się”
  36. „Higiena pracy umysłowej”
  37. „Techniki uczenia się”
  38. „Nowoczesne techniki efektywnego uczenia się”
  39. „Komunikacja w grupie rówieśniczej. Jak sobie radzić w sytuacjach trudnych?”
  40. „Inni a jednak tacy sami – uczeń z dysleksją”
  41. „Komunikacja w grupie rówieśniczej”
  42. „Inni a jednak tacy sami” o dzieciach z cukrzycą, niepełnosprawnością narządu ruchu, chorobami serca, chorobami nerek, zespołem Aspergera
  43. „Inni a jednak tacy sami” o dzieciach z cukrzycą
  44. „Inni a jednak tacy sami” o dzieciach z cukrzycą, o dzieciach z chorobami nerek, o dzieciach z niepełnosprawnością narządu ruchu, o dzieciach z chorobami nowotworowymi, o dzieciach uczących się w klasie integracyjnej
  45. Zajęcia integracyjne „Moja klasa i ja”, „Bezpieczne korzystanie z sieci Internet”
  46. „Trening współdziałania – budowanie zespołu klasowego”
  47. „Trening koncentracji uwagi i pamięci"
  48. „Kształtowanie postawy tolerancyjnej, trening asertywności"
  49. „Trening komunikacji interpersonalnej"
  50. „Efektywne sposoby radzenia sobie z kryzysami”
  51. „Zasady konstruktywnej komunikacji"
  52. Profilaktyka uzależnień”
  53. „Budowanie zespołu klasowego”
  54. Warsztaty integracyjne „Kim Jestem”, „Ja i inni”
  55. Realizacja programu psychoedukacyjnego „Inni, a jednak tacy sami”
  56. „Trudności i rozterki okresu dorastania”
  57. Radzenie sobie w sytuacjach trudnych. Rozwiązywanie konfliktów. „Porozmawiajmy o dojrzewaniu” (zajęcia w grupach)
  58. „Jak chronić się w rzeczywistości wirtualnej. Cyberprzemoc. Wirtualny świat- szanse i zagrożenia”
  59. „Zachowania ryzykowne wśród młodzieży”
  60. „Kształtowanie postawy tolerancyjnej, trening asertywności"
  61. „Jak radzić sobie z kryzysami?"
  62. „Mity miłości romantycznej – budowanie zdrowych relacji partnerskich”
  63. Radzenie sobie ze stresem. Planowanie nauki. Określ swój profil edukacyjny”
  64. „Cyberprzemocy. Stalking. Zagrożenia w rzeczywistości wirtualnej. Fonoholizm”
  65. „Radzenie sobie w sytuacjach trudnych. Cyberprzemocy. Bezpieczeństwo w rzeczywistości  VR. Stres pod kontrolą”
  66. „Określ swój profil edukacyjny. Umiejętności prospołeczne. Innowacyjne techniki uczenia się”
  67. „Grooming. Fonoholizm”
  68. Harmonogram zadań w przygotowaniu do egzaminu maturalnego. „Jak radzić sobie ze stresem egzaminacyjnym? Coaching kariery”
  69. „Wirtualny świat- szanse i zagrożenia. Cyberprzemoc. Bezpieczeństwo w rzeczywistości wirtualnej”. „ W Sieci” – program edukacyjny poświęcony bezpieczeństwu w Internecie
  70. „Jak sobie radzić ze stresem? Zarządzanie sobą w czasie – przygotowanie do egzaminu Maturalnego. Stres pod kontrolą”
  71. „Efektywne uczenie się”
  72. „Lekcje tolerancji równości i szacunku. Rozwiązywanie konfliktów w sposób Konstruktywny”
  73. „Sexting - zagrożenia i konsekwencje. Stalking - problematyka uporczywego nękania”
  74. „Matura a stres”
  75. „Procesy motywacyjne”
  76. „Budowanie adekwatnej samooceny"
  77. „Techniki mediacyjne”
  78. „Profilaktyka uzależnień”
  79. „Zdrowie i higiena psychiczna”
  80. „Nauka współdziałania – budowanie zespołu klasowego”
  81. „Kształtowanie postawy tolerancyjnej, trening asertywności"
  82. „Techniki mediacyjne”