Szkolenia Rad Pedagogicznych - pdf

 

  1. „Metoda konstruktywnej konfrontacji. Jak sobie radzić z prowokacyjnymi zachowaniami uczniów.”
  2. „Profilaktyka zachowań ryzykownych wśród młodzieży.”
  3. „Depresja – choroba XXI wieku”
  4. „Zjawisko dyskryminacji, przejawy i sposoby niwelowania.”
  5. „Polubić stres” – trening umiejętności radzenia sobie ze stresem
  6. „Niepowodzenia dydaktyczne i wychowawcze - z czego wynikają i jak sobie z nimi radzić.”
  7. „Narzędzia diagnostyczne w ocenie dziecka zdolnego, słabego”
  8. „Motywowanie uczniów do nauki.”
  9. „Praca z uczniem z autyzmem i Zespołem Aspergera.”
  10. „Różnice indywidualne w procesie wychowania i kształcenia.”
  11. „Dostosowanie wymagań edukacyjnych do możliwości psychofizycznych ucznia.”
  12. „Praca z uczniem słabosłyszącym i słabowidzącym.”
  13. „Przemoc – patomechanizm zjawiska, profilaktyka, prewencja.”
  14. „Wspieranie dziecka w rozwoju na I i II etapie edukacyjnym.”
  15. „Ryzyko dysleksji, dysortografii i dysgrafii u uczniów klas I - III. Sposoby pomocy.”
  16. „Wypalenie zawodowe nauczyciela.”
  17. „Komunikacja interpersonalna jako czynnik progresywny lub regresywny w pracy nauczyciela.”
  18. „Różnice rozwojowe dzieci w wieku przedszkolnym/ młodszym wieku szkolnym.”
  19. „Autorytet nauczyciela. Budowanie dobrych relacji nauczyciel – uczeń, nauczyciel – rodzic.”
  20. „Wspomaganie rozwoju intelektualnego, emocjonalnego oraz społecznego dziecka na I-szym etapie edukacyjnym.”
  21. „Wspieranie gotowości szkolnej u dziecka na tle przekraczania progu szkolnego”
  22. „Umiejętności asertywne w pracy nauczyciela.”
  23. „Współpraca rodziców ze szkołą.”
  24. „Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.”
  25. Procedury wydawania orzeczeń i opinii przez poradnie psychologiczno-pedagogiczne
  26. SORE – Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji
  27. „Uzależnienia.”
  28. „Kinezjologia edukacyjna w pracy nauczyciela przedszkola” – Przedszkole Językowe „Jaś i Małgosia” w Sandomierzu
  29. Projekt Akademia Twórczego Myślenia – program, założenia oraz zasady – Przedszkole Językowe „Jaś i Małgosia” w Sandomierzu
  30. „Ocenianie kształtujące” – Przedszkole w Bilczy
  31. „Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Zasady konstruowania IPET”
  32. „Etyka zawodu nauczycieli”
  33. „Zmiany w zakresie organizowania i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole”
  34. „Wspieranie uczniów ze spektrum autyzmu”
  35. „Ocenianie uczniów z dysfunkcjami rozwojowymi”
  36. „Współpraca z rodzicem ucznia w rozwiązywaniu trudności szkolnych”
  37. „Rozwiązywanie problemu przemocy i agresji rówieśniczej – metody skutecznej interwencji”
  38. „Depresja u dzieci i młodzieży”
  39. „Techniki mediacyjne w pracy z uczniem”
  40. „Autoagresja i zachowania suicydalne”