Szkolenia Rad Pedagogicznych - pdf
- „Metoda konstruktywnej konfrontacji. Jak sobie radzić z prowokacyjnymi zachowaniami uczniów.”
- „Profilaktyka zachowań ryzykownych wśród młodzieży.”
- „Depresja – choroba XXI wieku”
- „Zjawisko dyskryminacji, przejawy i sposoby niwelowania.”
- „Polubić stres” – trening umiejętności radzenia sobie ze stresem
- „Niepowodzenia dydaktyczne i wychowawcze - z czego wynikają i jak sobie z nimi radzić.”
- „Narzędzia diagnostyczne w ocenie dziecka zdolnego, słabego”
- „Motywowanie uczniów do nauki.”
- „Praca z uczniem z autyzmem i Zespołem Aspergera.”
- „Różnice indywidualne w procesie wychowania i kształcenia.”
- „Dostosowanie wymagań edukacyjnych do możliwości psychofizycznych ucznia.”
- „Praca z uczniem słabosłyszącym i słabowidzącym.”
- „Przemoc – patomechanizm zjawiska, profilaktyka, prewencja.”
- „Wspieranie dziecka w rozwoju na I i II etapie edukacyjnym.”
- „Ryzyko dysleksji, dysortografii i dysgrafii u uczniów klas I - III. Sposoby pomocy.”
- „Wypalenie zawodowe nauczyciela.”
- „Komunikacja interpersonalna jako czynnik progresywny lub regresywny w pracy nauczyciela.”
- „Różnice rozwojowe dzieci w wieku przedszkolnym/ młodszym wieku szkolnym.”
- „Autorytet nauczyciela. Budowanie dobrych relacji nauczyciel – uczeń, nauczyciel – rodzic.”
- „Wspomaganie rozwoju intelektualnego, emocjonalnego oraz społecznego dziecka na I-szym etapie edukacyjnym.”
- „Wspieranie gotowości szkolnej u dziecka na tle przekraczania progu szkolnego”
- „Umiejętności asertywne w pracy nauczyciela.”
- „Współpraca rodziców ze szkołą.”
- „Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.”
- Procedury wydawania orzeczeń i opinii przez poradnie psychologiczno-pedagogiczne
- SORE – Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji
- „Uzależnienia.”
- „Kinezjologia edukacyjna w pracy nauczyciela przedszkola” – Przedszkole Językowe „Jaś i Małgosia” w Sandomierzu
- Projekt Akademia Twórczego Myślenia – program, założenia oraz zasady – Przedszkole Językowe „Jaś i Małgosia” w Sandomierzu
- „Ocenianie kształtujące” – Przedszkole w Bilczy
- „Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Zasady konstruowania IPET”
- „Etyka zawodu nauczycieli”
- „Zmiany w zakresie organizowania i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole”
- „Wspieranie uczniów ze spektrum autyzmu”
- „Ocenianie uczniów z dysfunkcjami rozwojowymi”
- „Współpraca z rodzicem ucznia w rozwiązywaniu trudności szkolnych”
- „Rozwiązywanie problemu przemocy i agresji rówieśniczej – metody skutecznej interwencji”
- „Depresja u dzieci i młodzieży”
- „Techniki mediacyjne w pracy z uczniem”
- „Autoagresja i zachowania suicydalne”